دریافت فایل با موضوع{75-طراحی یك سیستم تولید و انتقال دوغاب به دستگاه حفار مكانیزه}

دریافت فایل با موضوع /75-طراحی یك سیستم تولید و انتقال دوغاب به دستگاه حفار مكانیزه/ کیو اُ|دریافت فایل با موضوع|50087122|qoj|
در این پست قصد معرفی فایل 75-طراحی یك سیستم تولید و انتقال دوغاب به دستگاه حفار مكانیزه را داریم با ما همراه باشید.

عنوان مقاله: طراحی یک سیستم تولید و انتقال دوغاب به دستگاه حفارمکانیزه
شناسه (COI) مقاله: ITC09_128
منتشر شده در نهمین همایش ملی تونل در سال ۱۳۹۰

مشخصات نویسندگان مقاله:



محمد خسروتاش - کارشناسی ارشد مهندسی معدن
کمال الدین عدالت - دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی عمران - مکانیک خاک و پی
مهران خسروتاش - کارشناس مهندسی معدن


خلاصه مقاله:


امروزه روش حفاری مکانیزه توسط دستگاه های Tunnel Boring Machine )TBM در بسیاری ازنقاط دنیا مرسوم است یکی از مراحل حفاری مکانیزه تزریق ملات یا دوغاب به پشت سگمنتهای پیش ساخته می باشد که هم باعث کاهش نشست ناشی از حفاری شده و هم آب بندی تونل را تضمین می کند روش معمول در تزریق ملات پشت سگمنتها استفادها ز سیستم ریلی و واگن برای انتقال به دستگاه حفاری می باشد که هنوز به عنوان متداولترین روش استفاده می شود روشی که در برخی پروژه های بزرگ شهری از قبیل متروی ونکوور کانادا و سائوپائولوی برزیل مورد استفاده قرارگرفته انتقال دوغاب بصورت دو جزئی از طریق لوله و سیستم پمپاژ به محل دستگاه حفاری TBM می باشد که این روش نسبت به روش سنتی انتقال با واگن روش گرانتری محسوب میشود دراین مقاله روشهای انتقال ملات و دوغاب از طریق سیستم ریلی و از طریق لوله و سیستم پمپاژ بررسی و باهم مقایسه شده و همچنین روشهای انتقال با سیستم پمپاژ بصورت چند گزینه از نظر فنی و اقتصادی باهم مقایسه شده اند.


کلمات کلیدی:
تزریق پشت سگمنتها - روشهای انتقال دوغاب - حفاری مکانیزه - دستگاه



مطالب دیگر:
127- تحلیل شكنندگی سازه های بتن مسلح با استفاده از شاخص خسارت سه بعدی128- اثر ميانقابها در ارزیابی عملکرد سازه فولادی براساس تحلیل بارافزون غیرخطیدانلود فایل ورد Word تحقیق بررسی عقد وکالتدانلود فایل ورد Word پروژه سیستم های هیدرولیک و پنوماتیک دستگاههای CNCربات ارسال خودکار پست به شبکه های اجتماعیدانلود فایل ورد Word بررسی آلودگی صوتی در صنعت نساجی129-تحلیل عددی ستون های سنگی و رفتار نگاري آنها تحت اثر بارهای دینامیکی130-بررسی روش های تحلیل و طراحی لرز های سازه های زیرزمینی با استفاده از رو ش طراحی بر اساس تغییرمكان131-بررسی تحلیل رفتار بتن مسلح تقویت شده با بادبند فولادی خارج از صفحه قاب135-بررسی تاثیر برنامه زمان بندی اجرای سد در تحلیل حرارتی سدهای بتن غلتكی (RCC)136-تحلیل غیرخطی و تعیین بارنهایی قابل تحمل برای سازه برج خنك كننده بتنی137-تجزیه و تحلیل تیرهای بتن آرمه برشی تقویت شده با استفاده از الیاف كربن138-تحلیل دینامیكی اندر كنش سد وزنی و مخزن نیمه بینهایت در حوزه فركانس به كمك نرم افزار ANSYS139-تحلیل و بر آورد مهندسی خطر زمین لرزه در استان خراسان جنوبی ( ایران ) منطقه بیرجند ، قائن ، گزیك ، و نهنبندان ،140- بررسی نتایج تحلیل های استاتیكی غیر خطی (Pushover Conventional and Adaptive) برروی سازه های سه بعدی نا منظم142-بررسی و تحلیل انواع خرابی ها در خطوط ریلی143- ارزیابی مدلهای طراحی وتحلیلی موجود در بیان رفتاراعضاء بتنی فشاری محصوربازره FRP144- تحلیل غیر خطی تیرهای خمیده به روش اجزاء محدود145- رفتار سازه ای ستونهای CFT و روشهای تحلیل آن146- بررسی تاثیر رفتار برشی-پیچشی در محاسبه درز انقطاع بین دو ساختمان همجوار با استفاده از روش تحلیل طیفی149- تحلیل ارتعاش آزاد برای ساختمانهای بلند لوله در لوله150- بررسی صلبیت دیافراگم و اثرات بازشو در تحلیل دیافراگم151- روش مستقیم برای تحلیل كمانش گنبد های تك لایه مشبك بدون نیاز به تخمین فاكتور طول موثر152- روش تحلیل پوش آور ( Push over) كران بالا برای تخمین نیازهای لرزه ای در ساختمانهای بلند184- تحلیل سازه ای ساختمان های آسیب دیده زلزله بم